x
Ревюта

Едно голямо нещо за Land Rover Defender 130 през 2023 г: Офроуд за осем души

Едно голямо нещо за Land Rover Defender 130 през 2023 г: Офроуд за осем души

Defender 130 с три реда седалки е все така способен, но и по-комфортен с допълнително пространство за пътници и товар.

Ако имате нужда от бърза информация за това как Land Rover класифицира своите модели Defender, аз съм тук, за да ви помогна. Defender 90 е нишовият (но възхитителен) модел с две врати, Defender 110 е по-традиционната версия с два реда врати, а на върха на гамата е Defender 130 – най-големият и най-дългият от групата. Това е единственият Defender със стандартни седалки на третия ред (110 се предлага като опция) и това води до много голям заден надвес.

Не ме разбирайте погрешно, Defender 130 все още изглежда добре от повечето ъгли. Непроменената предна част от иначе хубавите модели 90 и 110 е пренесена, а повечето от същите опции за колела и цветове също – и, разбира се, запазена е характерната квадратна вложка на задното стъкло, която доста ми харесва.

Но формата на 130 е доста неугледна в профил. Задният надвес е драматичен и рязко контрастира с иначе стегнатите ъгли на предната част. Тази допълнителна дължина пречи и на офроуд ъглите на Defender; моделът 130 има 24,5 градуса отклонение спрямо 37,7 градуса при 110. Това все още е много по-добре от, да речем, Toyota Sequoia TRD Pro или GMC Yukon AT4 – но е понижение в сравнение със закръглените 90 или 110.

Но не всичко е лошо. Тази допълнителна дължина дава възможност за трети ред, който всъщност е доста просторен. Мястото за глава от 39,0 инча е просторно, а 13,7 кубика товар зад третия ред са с 3,0 кубически фута повече в сравнение с нормалния Defender 110.

Допълнителната дължина не влошава управлението на този Defender; той все още е удобен SUV с добро управление и 3,0-литров редови шестцилиндров двигател с турбокомпресор, 395 к.с. и 406 фунта/фут въртящ момент. Би било хубаво да има малко повече мощност, но ако това е приоритет, винаги можете да преминете към опционалния V8 с компресор за 2024 г. с мощност 518 к.с. и 461 Нм.

Признаваме, че Land Rover Defender 130 не е евтин. Цената на базовия модел S е 70 175 долара с включена такса 1475 долара за дестинация, а тестваният тук автомобил е First Edition с множество звънчета и свирки. Той струва 92 725 USD. Но допълнителното пространство за пътниците и допълнителното място в багажника правят този Defender най-добрия избор за по-големи семейства, а дори и с тази допълнителна маса, той все още е доста добър офроудър.

Оставете коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

//