x
Ревюта

Преглед на Dodge Hornet за 2023 г: Ужасяващо усещане

Преглед на Dodge Hornet за 2023 г: Ужасяващо усещане

Скъпият Dodge Hornet се усеща като трудно продаваем в сравнение с алтернативи като Honda CR-V и Ford Escape.

Dodge се насочва в нова посока. Отдавна са отминали дните на V8 мускулестите автомобили и чудовищните SUV-ове и скоро ще видим флота от по-достъпни и ефективни варианти от американския автомобилен производител. Това започва отчасти с новия SUV Hornet.

Като първата сериозна алтернатива на компактни автомобили като Honda CR-V и Ford Escape, Hornet разполага с вездесъщия 2,0-литров двигател с турбокомпресор, примамлив дизайн и доста приятен салон. Но от друга страна, Hornet изостава в няколко ключови области като товар, комфорт и оборудване. Тези недостатъци не позволяват на този SUV да се състезава с някои от най-добрите модели.

Дизайн

  • Цвят на екстериора: Hot Tamale
  • Цвят на интериора: черен
  • Размер на джантите: 20 инча

Стършелът изглежда добре по италиански ( Tonale). Тънките фарове прекъсват от двете страни на ултратясната горна решетка, докато по-голямата решетка в основата на бронята придава на SUV-а с меки краища по-злобен вид. Красивата екстериорна боя Hot Tamale се заплаща допълнително 495 USD, а при избор на Track Pack за този модел GT Plus (2 995 USD) се добавят 20-инчови джанти, боядисани в червено спирачни апарати и красиви нови седалки от Алкантара отвътре. [Забележка на редактора: на снимката е Hornet R/T.]

Тези черно-червени кофи от Alcantara са най-важното в интериора, но има и много други висококачествени елементи. Тежката метална облицовка на волана и скоростния лост се усеща отлично при допир, а кожата, която се простира по арматурното табло и панелите на вратите, е висококачествена с хубави шевове. А оформлението като цяло е много ориентирано към водача, като повечето ключови функции са разположени под ъгъл наляво със солидна преграда между вас и пътника.

Комфорт

Седалките от Alcantara отново са най-важното. Тези кресла не само изглеждат добре, но са и изключително удобни. Опората на гърба и задницата е отлична, а подсилването е достатъчно, за да ви държи под контрол, но не толкова, че да се усещате пресилено. Единственото ми оплакване е, че позицията на седене е твърде висока.

Освен това обаче Hornet има грубо возене и неустойчива ходова част; трябва постоянно да се боря с волана, за да задържа SUV-а в центъра на платното. Скоростта на магистралата издава очевиден шум от вятъра и гумите, а дори и в града двигателят е твърде шумен.

Технологии

Едно голямо предимство на Hornet е изобилието от стандартни технологии. 12,3-инчовият цифров инструментален панел и 10,3-инчовият сензорен екран са двата най-големи стандартни екрана в класа. Информационно-развлекателната система Uconnect 5, която управлява и двата, е просто добра; тя е малко забавена и претрупана.

Но списъкът със стандартни функции включва сателитно радио, 4G LTE Wi-Fi и безжични Apple CarPlay и Android Auto, както и зареждане. Освен това Hornet разполага и с отлична стандартна аудиосистема – уредба Harmon Kardon с 14 високоговорителя.

Безопасност

Hornet разполага с няколко стандартни функции за безопасност като автоматично аварийно спиране, асистент за поддържане на лентата и наблюдение на мъртвата зона. Но ако желаете оборудване от второ ниво, като система за поддържане на лентата на движение, адаптивен круиз контрол и разпознаване на пътни знаци, ще трябва да доплатите за пакета Tech Pack Plus (2345 USD). По този начин се отключва възхитителен пакет за безопасност, който прави пътуването по магистрала по-комфортно с автоматични подавания на информация за управлението, ускорението и спирането.

1 Коментар

  • дзжзджзж

Оставете коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

//